www.REJSTRIKY.CZ - seznam rejstříků všech druhů

Návrat na hlavní stranu

Království perníku

Lhota u Vsetína [ Město nebo obec ]

Lhota u Vsetína leží jihozápadním směrem od města Vsetín.
Obec se rozkládá v údolí tvořeném potokem Rokytenkou, který tvoří hranici mezi Hostýnskými vrchy a Vizovickou vrchovinou.
Obec je postavena podél silnice spojující město Vsetín s městem Vizovice.
Nejvýše položeným místem nad obcí je na severní straně Janišovský vrch ( 573 m.n.m.) a jižním směrem vrchol Nezdoby ( 595 m.n.m.).
Obcí prochází značená turistické trasa Beskydsko-kysucká magistrála, úsek vedoucí z Jihlavy do českého Těšína.
Ve Lhotě a jejím okolí jsou značené turistické trasy vedoucí do nedalekých pohoří a jsou určeny pro pěší turisty a pro cykloturisty. Severozápadním směrem ze Lhotky přes rozcestí Nivy a kolem vrcholu Janišovský vrch dojdeme do Vsetína. Jihozápadním směrem od obce přes obec Liptál, kolem Švehlovy hájenky a kolem Partyzánského srubu dojdeme na vrchol Vartovna ( 651 m.n.m.). Z vrcholu jsou malebné výhledy na okolní panorama kopců a na obce rozeseté v údolí. Z Liptálu také můžeme pokračovat přes rozcestí Sedlo Hranica přes vrchol Kopřivná ( 625 m.n.m.) na vrchol Chléviska ( 641 m.n.m.). Půjdeme-li z vrcholu dále východním směrem přes osadu Na Lánici a dále po trase Beskydsko-kysucké magistrály dojdeme zpět do obce Lhota u Vsetína.

Plní funkci základního stupně územní samosprávy a v různé míře je také vykonavatelem státní správy.

PŮSOBÍ NA KATASTRÁLNÍM ÚZEMÍ:

UMÍSTĚNÍ

ukázat na mapě

Hledej další objekty v okruhu do km

NA ÚZEMÍ OBCE EVIDUJEME

DALŠÍ INFORMACE: http://www.lhotauvsetina.cz

Typ záznamu: Město nebo obec
AKTUALIZACE: Šormová Helena (INFOSYSTEM s.r.o.) org. 56, 29.11.2021 v 11:54 hodin