www.REJSTRIKY.CZ - seznam rejstříků všech druhů

Návrat na hlavní stranu

Království perníku

Cyklotrasa místní [ Cyklotrasa ]

Délka trasy: 26 km
Na jakém kole: horské, treking

km místo popis
0 Krnov Zadem kolem řeky a koupaliště do Chomýže.

5 Chomýž Na konci Chomýže doprava kolem řeky, kousek stezkou přes pole, na výjezdu na štěrkovou cestu se dátdoleva směrem ke kolejím, přejet kolmo hlavní cestu a stoupáním pokračovat. Na druhém vrcholu jsou tři kaštany.

11 Hošťálkovy Po sjezdu od tří kaštanů přijedete do Hošťálkov, dáte se po hlavní silnicidoleva, proti proudu potoka. U kadeřnictví , které je po pravé ruce až za mostem, se dátedoprava. Potom pokračovat rovně (na mírné rozdvojce doprava). Přidete naposezení s altánkem, zvané "U boudy" (450 mnm), následuje sjezd k hlavní silnici. Na ní se dátedoprava a po 400 metrechdoleva, směremke kostelu a nádraží.

16 Linhartovy Cesta se stáčí kolem kosteladoprava a napojuje se na hlavní, pokračuje rovně směrem na Krásné Loučky (cyklostezka č.55).

18,5 Krásné Loučky Po příjezdu k hlavní silnicidoleva směr Krnov a po 100m odbočit doleva mezi hospodu a hasičskou zbrojnici směr Chomýž.

21 Chomýž Pokračovat ve směru na Krnov, kolem zahrádkařské kolonie, řeky a koupaliště